Dani Pedrosa says he is grateful for the two-week break between the US GP and this weekend's Czech MotoGP event, following the Spaniard's injury-strewn start to the season.
Source: http://www.iracing.com/inracingnews/other-news/motorcycles/motogp/pedrosa-grateful-for-two-week-break/
Johnny Herbert Al Herman Hans Herrmann François Hesnault Hans Heyer
Geen opmerkingen:
Een reactie posten